17 december 2008

Collage´s maken op Polyvore

Polyvore is echt een super website! Je kunt er collage´s maken van kleding & accessoires maar ook op het gebied van interieur, qua interieur heb ik nog niks gemaakt maar met kleding & accessoires wel.

De laatste tijd heb ik wat moeite met mijn kledingstyle, ik weet niet zo goed wat ik aan wil, hoe ik het moet combineren! Hebben jullie dat ook wel eens? Ik heb dat ongeveer 1x in het jaar, dan wil ik gewoon alles weggooien en een hele nieuwe garderobe kopen! Nu wil ik op polyvore allemaal collage's maken en dan als ik er heel wat heb gemaakt, alles gaan bekijken en dan kijken welke kleuren ik het vaakste kies, welke style, welke materialen, wat voor accessoires etc. zodat ik mijn stijl een beetje kan beschrijven en zodat ik zelf een lijstje kan maken voor mijn nieuwe kleding en accessoires aankopen en als inspiratie om de kleding die ik nu heb te combineren!

Hier de collage´s die ik tot nu toe heb gemaakt!

1 door ViveLa

2 door ViveLa


3 door ViveLa

4 door ViveLa

4. door ViveLa

Je kunt dus ook zoals je bij mijn collage´s ziet achtergronden erbij maken, bijvoorbeeld kant of roosjes. Je kunt echt van alles doen en maken! En het is nog eens super leuk om te doen! Ik vind zelf ook dat er heel veel leuke dingen opstaan! Mooie jurken en schoenen, niet zoals sommige site´s waar dingen opstaan die het net niet zijn!
Ook kun je op collage´s van andere mensen reageren en opslaan als favoriet, om ze later terug te kunnen kijken voor inspiratie, erg leuk om te doen dus! Oja, ik zou op engels woorden zoeken dan krijg je meer resultaten!
Dus laat je inspireren! Ga naar http://www.polyvore.com/.

Image Hosted by ImageShack.us

4 opmerkingen:

  1. Super! Je Polyvore sets zijn echt heel mooi:)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik denk dat je vooral voor casual meets richness gaat, je gebruitk soms namelijk bont en meestal jurkjes als ik hier naar kijk, maar ook met jeans. Polyvore is idd heel cool! Kusje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja bont is heel mooi in de collage´s maar zou het in het echt nooit dragen!

    En ik hou inderdaad van jurkjes haha

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Ik lees altijd alle reacties. Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik deze altijd in het blogartikel zelf. Ik probeer alle vragen binnen 2 a 3 dagen te beantwoorden :)

Liefs, Sharon