5 oktober 2008

WWW.TIPTOPWONEN.NL

Eindelijk staat de site online WWW.TIPTOPWONEN.NL, je kunt nog niks bestellen omdat we dat pas willen doen als we alles voor elkaar hebben. In de herfstvakantie willen de laatste dingen gaan doen en de dingen die we in gedachten hebben nog gaan maken zoals laptophoezen (ja hele leuke), gsm hoesjes, schrijfblok mapjes etc.. Wat je wel al kunt doen is je inschrijven op de nieuwsbrief, zo blijf je zeker weten op de hoogte :) Eind oktober hopen we online te gaan, en zoals het eruit ziet gebeurd dat ook!


Uw Email Adres:







Image Hosted by ImageShack.us

3 opmerkingen:

  1. Wauw hee, dat ziet er echt al heel leuk uit! Kan niet wachten tot hij open gaat! Ik vind het trouwens superknap hoe jullie die site gemaakt hebt. ik heb zelf ook een site, maar deze is wel 10x zo profesioneel!

    Liefs,
    Aniek

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk, ben echt heeel benieuwd naar alle spulletjes die erop komen te staan! Eén tip nog, er staat op de beginpagina 'De officiele openingsdatum is nog niet bekent', maar dat moet 'De officiële openingsdatum is nog niet bekend' zijn :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Aniek
    Dankjewel! Heb er ook veel tijd ingestoken!


    Arianne
    Dankjewel ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Ik lees altijd alle reacties. Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik deze altijd in het blogartikel zelf. Ik probeer alle vragen binnen 2 a 3 dagen te beantwoorden :)

Liefs, Sharon