5 oktober 2008

Wreck this journal




De volgende foto's zijn van
soir-de-fete
. Hij zijn niet mijn foto's of mijn boekje :)


Ik zal vertellen dat ik hem heb besteld bij bol.com nadat ik dit berichtje heb geschreven, ben echt benieuwd! Ik hou jullie op de hoogte ;)

-----------------------------------------------

Wreck this journal, lijkt mij echt een super leuk boek, om het zo maar te noemen, het is eigenlijk niet echt een boek, ja het is een doe boek. Het boek bestaat uit 192 bladzijdes en op elke bladzijde dacht ik staat een opdracht die je MOET doen, en er zijn echt leuke opdrachten! Bijvoorbeeld op een pagina staat tegen allemaal rondjes, dan teken je ook allemaal rondjes, je mag zelf weten wat het is als je maar rondjes tekent, ga met het boek douchen, laat het boek uit aan een touwtje over straat etc.. Mij lijkt het best moeilijk nog ook, ik hou van boeken en ik vind het zonde als er ook altijd maar iets verkreukeld en dit boek moet je alsware slopen, al je creativiteit mag je op dit boek uitvoeren. Ik schaf hem zeker weten aan! Jullie? Je kunt hem op
bol.com kopen, de prijs valt ook mee €10,76 om precies te zijn, goed te doen dacht ik zo! Hier de beschrijving van het boek :

For anyone who has had trouble starting, keeping, or finishing a journal comes this illustrated book that features a subversive collection of prompts, asking readers to muster up their best mistake- and mess-making abilities.


Hier een reactie van iemand die het boek al heeft .

Ka Ram :
"To create is to destroy" Het boek bestaat uit 192 bladzijde, niet zo merkwaardig denk je vast. Maar met dit boek,je kan het niet echt classiveren als een dagboek, is gemaakt om te slopen. Slopen? Ja, slopen. Het dwingt je om met je creativeit het hele boek te slopen. Het is leuk,smerig en heel erg grappig. Dit boek is niet alleen voor degene die creatief zijn aangelegd, maar vooral voor degene die hun wereld willen verbreden. Want dat doe je met dit boek zeker wel. Je hebt bijv. opdrachten dat je er mee moet douchen,uitlaten, op kauwen etc. Zeker een aanrader om te hebben.





Image Hosted by ImageShack.us

15 opmerkingen:

  1. Geweldig boek en op dit moment helemaal een hype! Ik heb 'm zelf ook via Bol.com besteld kan niet wachten tot ik 'm in huis heb. Haar andere doe boeken lijken me trouwens ook erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hallo sharon, bedankt voor de leuke tips en ideeen, weer genoeg inspiratie...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hahaha, ik ben zelf ook altijd zo vreselijk voorzichtig met boeken & tijdschriften dat het gewoon irritant wordt. maar ik kan me er maar niet overheen zetten, want ik wil gewoon echt niet dat het kreukelt, dat vind ik zo zonde. xD

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat leuk! lijkt me echt leuk om te hebben! ga er even over na denken, denk dat ik hem wel ga bestellen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die van jou is echt al super cute aan het worden! ben ook al druk aan het kleuren en knutselen in de mijne, vind het echt geweldig:D

    xxx,
    Esmée

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Anoniem ja de andere delen lijken mij ook leuk, moet je ook knippen en plakken enzo :D

    Jeanette graag gedaan!

    Suzanne Ik wil het met dit boek proberen haha ben benieuwd

    Emma Denk er maar even over na ;)

    Esmée Deze is niet van mij hoor! Die is van iemand anders, link staat wel in het begin van de deze blog ;) Heb nu ook al zin om te knutselen alleen heb ik hem nog niet :P

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ik heb hem een paar dagen geleden besteld :D als het goed is heb ik 'm dus binnen een week. kan niet wachten! nog bedankt voor de tip dus ;]

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Echt super! 'k Heb het gisteren besteld en kan niet wachten tot het komt, ben zó benieuwd! :D Liefs van Martine

    --
    www.martinemussies.nl
    www.encoremagazine.nl
    www.madebymartine.com

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Emma
    Graag gedaan!

    Martine Mussies
    Ben benieuwd wat jullie ervan gaan maken :D

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Bedankt voor een interessante blog

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi gemaakt! Ik hoop zelf ook zo een site te maken.
    Wat heb je hiervoor gebruikt?
    Ik heb thesecretistodream.blogspot.com gevonden via Google.

    Groetjes,
    Debby uit Haarlem

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi iedereen,

    Ik heb thesecretistodream.blogspot.com gevonden via Startpagina.
    Deze site ziet er goed en mooi uit!
    Ik wil graag ook zo een mooie site maken. Welke software heb je hier precies voor gebruikt? Mijn blogje ziet er nog kaal uit. :(

    Bedankt

    Liefs vanuit A'dam
    Willy

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi allemaal,

    Ik heb thesecretistodream.blogspot.com gevonden via Startpagina.
    Deze site ziet er goed en fijn uit!
    Ik wil graag ook zo een mooie site maken. Welke software heb je hier precies voor gebruikt? Mijn blogje ziet er nog saai uit. :(

    Bedankt

    Groetjes vanuit A'dam
    Willy

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hey Willy,

    Mijn weblog is van blogspot en de plaatjes maak ik zelf via paint.net, een bewerk software.

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuke site!. Er zijn nog weinig goede sites over dit onderwerp te vinden.
    Ben blij met jullie post!
    Ik kan helaas geen bookmark aanmaken naar thesecretistodream.blogspot.com in Firefox. :( Weten jullie hoe dit komt?

    Groetjes Barbara

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Ik lees altijd alle reacties. Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik deze altijd in het blogartikel zelf. Ik probeer alle vragen binnen 2 a 3 dagen te beantwoorden :)

Liefs, Sharon