5 oktober 2008

Lekker handig

De week begint goed.. Ik ben inmiddels in Zwolle op mijn kamertje om de met de schoolweek te beginnen! Wil ik nog even met mijn winkel bezig gaan.. ben ik mijn USB snoertje vergeten die ik nodig heb voor mijn (externe) hardeschijf, en op de hardschijf staan alle bestanden van Tip Top wonen, dus ik kan nu helaas niks online zetten. Mijn excuses daarvoor! Morgen ga ik terug naar huis om het snoertje op te halen en de nieuwe producten online te zetten!


Wens mij succes voor de rest van de week ;)

Image Hosted by ImageShack.us

2 opmerkingen:

  1. Haha inderdaad lekker handig ;)
    En succes ja, maar dat komt vast wel goed. :)

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Ik lees altijd alle reacties. Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik deze altijd in het blogartikel zelf. Ik probeer alle vragen binnen 2 a 3 dagen te beantwoorden :)

Liefs, Sharon