5 oktober 2008

Eindelijk online WWW.TIPTOPWONEN.NL

Image Hosted by ImageShack.us

3 opmerkingen:

  1. ik heb wat bij je besteld. leuke spulletjes staan erop!! ben zeer benieuwd naar mijn pakketje:)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Harstikke gefeliciteerd!!
    Het is écht heel mooi geworden, er zijn eigenlijk geen spullen die ik echt niet mooi vind. Jouw stijl is ook zo super! Ik ga zeker iets bestellen, moet ik nog wel even m'n ouders overhalen haha...
    Maar het is echt heel mooi geworden, veel succes ermee verder!
    xx

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Ik lees altijd alle reacties. Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik deze altijd in het blogartikel zelf. Ik probeer alle vragen binnen 2 a 3 dagen te beantwoorden :)

Liefs, Sharon