5 oktober 2008

D.I.Y. ideeën

Tafelkleed met gerimpelde rand

Link naar beschrijving.
Voor de herfst en winter vind ik zulke tafelkleden er altijd erg gezellig uitzien, ze stralen een soort warmte uit. Als ik zo'n tafel als op de foto hierboven zie, dan schuif ik graag aan!



Etagère bouwen

Link naar de beschrijving.
Etagère's zijn altijd handig maar de mooie zijn vaak aan de dure kant. Hier de oplossing. Ga bijvoorbeeld naar tweedehands winkels of markten om de schalen & kommen op te zoeken. Koop de mooisten en maak zelf de perfecte etagère. Super om met een verjaardag of een gezellig avond met vriendinnen hapjes op te serveren!



Bedhemel


Link naar de beschrijving.
Wees creatief, zo is dit niet alleen leuk voor kinderen maar ook leuk voor in de tuin (voor volgend jaar zomer natuurlijk, nu word het weer frisjes, brrrr) of over je bed. Wees creatief en zo kun je altijd elk idee in je eigen ding omzetten om het te kunnen gebruiken/uitwerken :).



Image Hosted by ImageShack.us

1 opmerking:

  1. hallo,

    ik ben leen, en ben nu 16 jaar.Ik zou graag eens wat anders met mijn kamer doen.toen ik op het internet ideen zocht kwam ik terecht op jou site. Je creatieve ideen spreken me erg aan!Ik zou graag mijn kamer in die sfeer gieten.Zou je het zien zitten om mee wat ideetjes te bedenken.Alvast bedankt. (ik kan je misschien best nog een foto door mailen,aangezien mijn kamer niet al te groot is,en ook een schuin dak bezit :S)
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Ik lees altijd alle reacties. Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik deze altijd in het blogartikel zelf. Ik probeer alle vragen binnen 2 a 3 dagen te beantwoorden :)

Liefs, Sharon