5 oktober 2008

Burdastyle.com

Nieuw onderwerp, Fashion and more! Want ja, ik hou ook van mode! En de herfst is aangebroken en zoals ik al had verteld zit ik dan vol inspiratie om vooral kleding te gaan maken, maar dit jaar ben ik het ook van plan.
Hier een leuke site : burdastyle.com waar ik mij direct heb aangemeld. En ik heb een ontzettende leuke member gevonden, Mary, ze maakt echt prachtige dingen vind ik zelf. Hier wat foto's van haar zelfgemaakte kleding.

Photobucket


http://www.burdastyle.com/member/maryy

Image Hosted by ImageShack.us

2 opmerkingen:

  1. wouw tof! moet toch eens vaker achter men naaimachin gaan zitten.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja ik ook hoor, binnenkort maar eens een middag vrij plannen!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Ik lees altijd alle reacties. Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik deze altijd in het blogartikel zelf. Ik probeer alle vragen binnen 2 a 3 dagen te beantwoorden :)

Liefs, Sharon