24 september 2008

Pink Ribbon magazine

Pink Ribbon 2008 heeft als thema Vivre! Oftewel genieten. Ik heb hem zelf besteld, vorig jaar heb ik hem ook al besteld. De Pink Ribbon magazine is €4,99 en het gehele bedrag gaat naar de Stichting Pink Ribbon voor de strijd tegen borstkanker. Het blad word gratis thuis bezorgd. Je kunt het blad hier bij Zester bestellen.

Oktober is trouwens ook het borstkanker maand. Dus steun het Pink Ribbon en verwen jezelf tegelijk met een leuk blad.

Zie hier de website van
Pink Ribbon magazine
& hier die van de Stichting Pink Ribbon.

Image Hosted by ImageShack.us

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Ik lees altijd alle reacties. Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik deze altijd in het blogartikel zelf. Ik probeer alle vragen binnen 2 a 3 dagen te beantwoorden :)

Liefs, Sharon