27 augustus 2008

Tip Top wonen / UPDATE


Even een kleine update. Het gaat de goede kant op met de webwinkel. Ik ben zondag samen met mijn moeder naar de Trade Mart gegaan in Utrecht een hele grote beurs waar allemaal groothandels opstaan. Wij hadden vrijkaartjes gekregen van een bedrijf waar wij informatie hadden aangevraagd. We hebben erg leuke bedrijven zien staan en een hele hoop informatie meegekregen dus ik ben alles aan het uitzoeken.

Ik ben ook bezig orienteren op het gebied van de website. Ik kan zelf (nog) geen websites maken, maar wil het heel erg graag leren dus in de toekomst wil ik het zeker kunnen en dan kan ik ook de webwinkel zelf bijhouden en maken. Het moet natuurlijk wel een mooie website worden, ik wil niet zo'n half afgemaakt of saai ogende website, dat vind ik echt verschrikkelijk.

Verder hebben we al een aantal producten voor de webwinkel, en ja, ze zijn heel leuk. Ook zijn we al onze zelf maak ideeën aan het uitwerken zodat we daar ook binnenkort mee kunnen beginnen.

Als jullie ideeën hebben of wat dan ook, heeeeeel graag laten weten!! Ook al denk je dat het een onmogelijk iets is, gewoon laten weten want misschien worden wij wel door datgene geinspireerd. Heb je iets wat je graag in de winkel laat zien, ook laten weten :)


Ik hoop snel weer een Tip Top wonen update te kunnen vertellen

Image Hosted by ImageShack.us

4 opmerkingen:

  1. Ik weet dat het meer voor accesoires is, maar ik zou een paar (kleine), basic meubels wel leuk vinden. Een paar nachtkastjes bijvoorbeeld, bijzettafeltjes (niet perse grote eettafels ofzo, maar gewoon kleine dingen die het ook afmaken). het is maar een idee hoor. ;) najaa, verder heb ik er vet veel zin in!
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Veel succes met je toekomstige business! Ik heb je link alvast toegevoegd aan www.webwinkeltjes.pimpstart.nl
    Zo kan iedereen alvast even je leuke sfeertje proeven! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Kleine meubels gaan er ook zeker komen :D

    Dankjewel Something White!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Ik lees altijd alle reacties. Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik deze altijd in het blogartikel zelf. Ik probeer alle vragen binnen 2 a 3 dagen te beantwoorden :)

Liefs, Sharon