27 augustus 2008

Preview website

Hier een preview van de website. De website is al zo goed als klaar, er staan al wat producten in (zie de 2de foto). We moeten alleen nog de hosting vinden, dat is best ingewilleld vind ik zelf. Maar ik krijg waarschijnlijk hulp daarvoor.

We willen proberen de website aan het eind van de herfst vakantie te lanceren. Jaja een deadline. Natuurlijk komt er ook een leuke openingsactie. Daar binnenkort meer informatie over.
De foto die je nu ziet aan de linkerkant, daar komt nog een andere foto voor in de plaats.





Word lid van de Tip Top wonen nieuwsbrief en blijf op de hoogte!
Uw Email Adres:








Image Hosted by ImageShack.us

5 opmerkingen:

  1. ziet er erg gezellig uit met al dat roze. toch vind ik het nog steeds jammer van het lettertype, sorry :$. ik vind het niet bij de soort website passen die het gaat worden.

    wat vind je lastig aan de hosting?
    welke je moet kiezen of het uploaden ofzo?

    ik zelf voor mijn webshop one.com gebruikt. werkt erg gemakkelijk en is ook nog goed te betalen.

    succes met de verdere werkzaamheden.

    groetjes, Lieke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Lieke,

    Ik bedoel de hosting waar de website op moet draaien om op internet getoont te kunnen worden.

    One.com lijkt mij ook wel wat die was ik ook al tegengekomen! En ik vond het er goed uitzien, en ook de prijs is inderdaad goed!!

    Haha en ja met de lettertype,smaken verschillen gelukkig ;) Iedereen heeft natuurlijk een eigen idee bij een bepaald soort website :)

    Groetjes, Sharon!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. het ziet er goed uit!
    okee misschien is het lettertype niet het meest geweldige, maar dat kan later toch altijd nog verandert worden,

    en ik vind het mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoi Sharon,

    dat is waar inderdaad, ik zat er naar te kijken vanuit mijn grafische opleiding, misschien kijk ik er dan net anders naar. ik ben benieuwd naar de rest van de website en alle toffe spulletjes. ben fan van je weblog!!

    veel succes.

    groetjes Lieke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Sanne32
    Het lettertype kan ik inderdaad zo veranderen, dus dat scheelt weer :)

    Lieke
    Dan heb ik in ieder geval in fan haha leuk om te horen!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Ik lees altijd alle reacties. Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik deze altijd in het blogartikel zelf. Ik probeer alle vragen binnen 2 a 3 dagen te beantwoorden :)

Liefs, Sharon