27 augustus 2008

Pip studio behang bij de behangwereld.nl

Zoals jullie misschien eerder hebben gezien is dat wij hele leuke behang hebben gekocht bij de behangwereld.nl (zo niet klik hier). Nu heeft de behangwereld.nl laten weten in een reactie dat ze nu ook Pip Studio behang collectie hebben, ik heb dus direct gekeken, en ik moet zeggen, het is echt super leuk! Ik word er echt helemaal vrolijk van als ik er naar kijk!! Hier wat info en foto's. Kijk, droom & geniet.


Deze unieke behangcollectie van Pip Studio in samenwerking met Eijffinger is een absolute trend. Door de combinatie van de grote expertise van Eijffinger met de frisse kijk van Pip Studio is een werkelijk fantastiche collectie ontstaan: onmiskenbaar Pip- design, onbetwistbaar Eijffinger kwaliteit. Deze collectie bestaat uit behang en fotobehang.



Klik hier om naar de Pip Studio behang collectie te gaan om direct te bestellen. Wat ook erg handig is op de site is dat je per behang ziet welk soort lijm je moet gebruiken die je er vervolgens direct bij kunt bestellen. Ik willen jullie in ieder geval meegeven dat de site zeker te betrouwen is en een uitstekende service heeft. Alles gaat makkelijk & snel!
Image Hosted by ImageShack.us

4 opmerkingen:

  1. Niet mijn stijl maar het ziet er wel vrolijk en kleurrijk uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hihi. Ik had eergister ook al op die site gekeken, en toevallig had ik het toen gezien, echt superleuk! ga vragen of ik één muur met dat behang mag.. meer word denk ik al snel te druk...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Één muur is inderdaad perfect. Meerdere muren zou te druk worden!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Ik lees altijd alle reacties. Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik deze altijd in het blogartikel zelf. Ik probeer alle vragen binnen 2 a 3 dagen te beantwoorden :)

Liefs, Sharon