17 augustus 2008

De naam is bekend!


Tip Top wonen, zo gaat onze webwinkel heten. Ja het is nu echt officieel, we staan ingeschreven bij de KvK, zijn al naar de eerste groothandel geweest, hebben al een aantal producten klaar staan voor de verkoop en zijn druk bezig met van alles en nog wat. Omdat wij echt geen duizenden euro's hebben om te starten (lang niet) moeten we creatief zijn met alles en veel informatie zelf zoeken, er komt heel wat bij kijken namelijk, wat ik wel leuk vind en het is zeker een uitdaging. Ik heb vanmiddag onze deel van onze 'huisstijl' gemaakt, denk aan kleuren, lettertype, logo etc.. Zie hier onze visitekaartje, de voorkant.


Werk aan de winkel! Ik had de halve eettafel in beslag genomen, mijn inspiratie was op, dus ik had een moodboard voor mij neergezet die ik een tijd terug voor een opdracht van school moest maken. Op de moodboard staat een beetje hetzelfde idee voor ons winkeltje.


Ik hoop jullie snel meer informatie te geven over Tip Top wonen.
Image Hosted by ImageShack.us

6 opmerkingen:

  1. Wat leuk, lijkt me zelf ook wel wat, zo'n online winkeltje!
    Ik ben benieuwd hoe dat gaat lopen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, heb er heel veel zin in! Ben zelf ook benieuwd hoe het gaat lopen, ik hoop redelijk haha.

    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. erg leuk klinkt het allemaal
    en je moodboard ziet er leuk uit
    alleen je lettertype vind ik een beetje jammer gekozen. beetje kinderlijk.
    maar veel succes met de werkzaamheden!!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Ik lees altijd alle reacties. Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik deze altijd in het blogartikel zelf. Ik probeer alle vragen binnen 2 a 3 dagen te beantwoorden :)

Liefs, Sharon