17 augustus 2008

Brief van Yolanthe


Hier een bericht over de Free the girls actie.


Het geld dat jullie inzamelen voor de Free The Girls actie wordt nu rechtstreeks aangeboden aan projecten in India, zodat we 100% zeker weten dat het goed terecht komt! Zie hieronder een brief van Yolanthe.

Lieve ELLEgirls,

Ik ben heel blij dat jullie onze
Stichting Stop Kindermisbruik gaan steunen met ELLEgirls Free The Girls-actie. Ik wil me heel graag voor kinderen die worden misbruik blijven inzetten. Vandaar dat
ik samen met Arjan Erkel (die ooit zelf ontvoerd is geweest) initiatiefnemer ben van Stop Kindermisbruik. Zoals jullie misschien weten heb ik zelf het één en ander meegemaakt in mijn jeugd en bovendien heb ik acht zussen. Je moet er toch niet aan denken dat hier iets mee zou gebeuren. SSK gaat meisjes bevrijden uit de prostitutie, straatkinderen een betere toekomst geven maar ook meisjes die slachtoffers zijn van eerwraak helpen. Daarbij hebben wij jullie steun heel hard nodig! Binnenkort ga ik naar Azië om projecten te bezoeken. In Cambodja is een organisatie die meisjes uit de prostitutie haalt die veelal door hun eigen familie verkocht zijn aan bordelen. Dit zijn meisjes van soms nog maar acht jaar oud. Deze meisjes ga ik bezoeken. Gaan jullie door met geld ophalen en acties bedenken zodat we zoveel mogelijk meisjes kunnenhelpen? Ik ben trots op jullie.
Liefs van Yolanthe



Bron : ELLEgirl


Image Hosted by ImageShack.us

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Ik lees altijd alle reacties. Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik deze altijd in het blogartikel zelf. Ik probeer alle vragen binnen 2 a 3 dagen te beantwoorden :)

Liefs, Sharon