28 juni 2008

Woonbeurs Amsterdam

Ik ben er weer van vakantie dus ik ga weer lekker bloggen! Ik heb genoeg leuks gezien om jullie te vertellen.


Mij lijkt het super, de woonbeurs Amsterdam. Ik wil er dit jaar ook zeker heen, mede omdat we het hele huis aan het verbouwen zijn kunnen we er ontzettend veel inspiratie opdoen. En omdat je er ´hele´ huizen hebt staan van tijdschriften, bijvoorbeeld Ariadne AT Home en VT Wonen. Dat lijkt mij ook erg leuk om te zien.

Wanneer
Dinsdag 30 september tot en met zondag 5 oktober 2008

Tip: Geen tijd voor een bezoekje overdag? Ook tijdens de avondopening staan de woonexperts voor je klaar met persoonlijke adviezen en informatie. Op de verschillende thema terrassen kun je heerlijke, trendy, warme en koude gerechten nuttigen.

Openingstijden

Dinsdag t/m vrijdag 10:00 - 22:00 uur Zaterdag t/m zondag 10:00 - 18:00 uur.

Waar
Amsterdam rai, hal 8 tot en met 11 Europaplein 22, 1078 GZ Amsterdam.

Prijs
Bij de kassa is het €17,00 per persoon (volwassenen), kinderen tot 4 jaar hebben gratis toegang, en de entree voor kinderen tot 12 jaar is €6,00 per persoon. MAAR als je kaarten in de voorverkoop koopt ben je goedkoper uit. Dan is het €13,50 per persoon (volwassenen) (de prijs voor kinderen blijft hetzelfde).





Meer informatie vind je op www.woonbeurs.nl. Ik ga er zeker heen!


Image Hosted by ImageShack.us

4 opmerkingen:

  1. Lijkt me ook zekers leuk om daarheen te gaan! Heb net mijn kamer verbouwd maar het is nog steeds niet af. Leuke blog heb je trouwens, hij is een van mijn favorieten. Heb je nog vakantiefotos? Ben je in de botanische tuinen geweest van blanes?
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben een vaste bezoeker van de woonbeurs. En ook ik was benieuwd of je nog foto's had. Egmond was waarschijnlijk niet zo mooi, qua weer. Maar dan heb je een mooie zee. Ik woon nl op 5 km afstand. Via de Yvestown blog kwam ik op die van jou en die van jou lees ik vaker dan de oorspronkelijke bron. groet Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Graag gedaan Lisa.

    Inge ik heb hier foto´s op staan van de woonbeurs in Groningen dacht ik, de Wonen & co beurs 2006 en 2007 http://picasaweb.google.com/home.

    Shalane, ik had mijn camera niet meegenomen, het was meer een zon, zee, strand en uitgaan vakantie met vriendinnen. Maar ik onthoud de tip over de botanische tuinen, klinkt erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Ik lees altijd alle reacties. Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik deze altijd in het blogartikel zelf. Ik probeer alle vragen binnen 2 a 3 dagen te beantwoorden :)

Liefs, Sharon