5 juni 2008

Sustilo.nl

Sustilo een online shop met vooral erg leuke kleding, maar wat helemaal leuk is, is dat het heel betaalbaar is. Dit is één van de weinige blogs over kleding, maar deze vond ik wel het showen waard, vooral door de prijs van de kleding wil ik hem laten zien! Ik ben echt iemand die heel erg houd van goedkope dingen. Ik hou van rommelmarkten, kringloopwinkels en marktplaats. Maar qua kleding heb ik eigenlijk (nog) niet zoveel tweedehands / vintage gekocht. Vooral veel dingen voor in het interieur. Ook in mijn kamer zijn bijna alle spullen tweedehands maar het lijkt allemaal nieuw. Ik vind het een uitdaging om tweedehands dingen een nieuwe look te geven. Daar houd ik echt van. Binnenkort laat ik mijn slaapkamer wel even zien. Nu terug op waar dit stukje over gaat, Sustilo, hier een paar artikelen.
















Photobucket
>

1 opmerking:

  1. Hey leuke tip die webshop! Ga ik zeker eens iets van bestellen, super mooie spulletjes!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Ik lees altijd alle reacties. Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik deze altijd in het blogartikel zelf. Ik probeer alle vragen binnen 2 a 3 dagen te beantwoorden :)

Liefs, Sharon