13 juni 2008

KAMER DEEL 4 / Eind resultaat - Heel veel foto's

Jaaa, het moment is aangebroken ;) Hier de foto's van mijn kamer nu alles helemaal klaar is! Hier kun je de eerdere blogs lezen die over mijn kamertje in Zwolle gaan.
Ik ga op kamers.











De eerste deel van mijn kamer. Hier heb je aan de rechterkant een (toch wel erg) schuine muur. Toen ik net in mijn kamer zat moest ik nog wel wennen en ik moest goed uitkijken dat ik mijn hoofd niet stootte haha.


Deze schilderij heeft mijn tante voor mij gemaakt.


De stoel die je op deze foto ziet heb ik van iemand geleend/gekregen. Ik kon er een stoelhoes bij kopen (want die had de stoel niet meer) maar dan zou ik meer als €30 kwijt zijn, dat heb ik opgelost door er een dekbedhoes omheen te doen van €1,49 (dacht ik) bij de Ikea.

Schilderijlijst gekocht bij en kringloop winkel en de binnenkant beplakt, en hier het resultaat.

Ik hou van kussens!

Vloerkleed, lekker aan de voeten.

Collage die mijn zusje voor mij heeft gemaakt toen ik op kamers ging. Op de 2 foto's zie je mijn zusje.

Buikkastje die ik ook als nachtkastje gebruik. Keer gevonden in een kringloop winkel voor maar €10.

Ikea & Ikea.

2 kasten aan elkaar bevestigd met een gordijnrail met kanten gordijnen eraan waar ik een deel van mijn kleding in ligt, wat knutselspullen, handdoeken, nagel, haar en huidverzorging spullen.


Kapstokje die ik grotendeels gebruik om kettingen aan te hangen.

Rollen met papier, kant, behang etc. om te knutselen.

Mijn mini-gang naar de andere deel van de kamer. Bloementjes gordijn voor een inbouwkast(je) & een krijtbord waar ik boodschappen en belangrijke dingen kan opschrijven.

De 'andere' kamer. Het zijn hier allemaal rechte muren met een mooi grote raam waar lekker veel licht door komt.
Stoelen die ik zelf heb gestoffeerd.

Interieurboekjes & mijn agenda.

Weer 2 kasten aan elkaar bevestigd. Waar al mijn keuken dingen in staan, service, bestek, eten, kruiden etc.! Tule gordijnen ervoor zodat het wat minder opvalt allemaal en het er wat rustiger uitziet!

Kop & schotel van de Action en PIP mokken van mijn oma gekregen!

Kastje voor €1 gekocht bij een kringloop winkel. Nieuw deurknopje erop & met bloementjes papier een plus opgemaakt en nu is het een medicijnenkastje.

Wasbakje, erg makkelijk, ik hou niet steeds naar beneden te lopen om water te halen/pakken. Spiegel waarvan we de lijst wit hebben gemaakt. De lijst is één keer geverfd zodat je detail mooi door het verf naar voren komt. Een koelkastje, waterkoker en tosti-ijzer.

Lieve handoek en theedoek haakjes.

En tot slotte de kroonluchter.


Wat vinden jullie ervan? Als jullie vragen hebben over waar iets weg komt etc. gewoon vragen !




Image Hosted by ImageShack.us

26 opmerkingen:

  1. Waaaauw!
    't is suuper mooi geworden!
    Alleen jammer van die kast die naast je bed staat, past er niet helemaal bij.
    Maar voor de rest suuper mooi!

    Geniet er maar lekker van!

    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw! echt geweldig geworden!
    ik dacht toen ik de eerste foto's zag dat het echt superklein was, maar door jou stijl en kleurgebruik lijkt het nu zo veel ruimer! Je inspireert me echt, heb nu heel veel zin om naar mijn kamer te gaan, alles overhoop te halen en helemaal op nieuw in te richten xD

    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind je kamer eigenlijk wel erg tof :) alleen weet ik niet zo goed of ik die dubbele kasten met gordijn ervoor wel zo handig vind ^^ Dat is dnek ik niet helemaal mijn stijl.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey, ik vind het heel mooi gedaan echt prachtig!! Ik had gewoon een vraagje, ik zie onder het tafeltje naast de zetel een zwart-wit schriftje liggen en vroeg me af waar ik dit misschien ook zou kunnen kopen. Ik ben namelijk op zoek naar een boekje voor mijn vriendin te maken!! groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. @ ManuelaaV,
    hij past er inderdaad niet helemaal bij, maar dat kast je moest op mijn kamer kopen want daar zitten allemaal (knutsel) spullen in :D



    @ eva,
    Dat boekje heb ik zelf versierd met behang. Het is een blanco boek op A4 formaat die ik bij boekvoordeel (dacht ik) heb gekocht :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ziet er gaaf uit hoor, vooral de eerste foto, leuk sfeertje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. bij welke kringloopwinkel haal jij je spullen?

    BeantwoordenVerwijderen
  8. bij welke kringloopwinkel heb jij die spullen gehaald?

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel leuk! Misschien is het leuk om wat vaker diy te laten zien hier. Aangezien je altijd zulke leuke spulletjes hebt (:

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ge-wel-dig !!

    mag ik trouwens vragen waar je die leuke gordijnen voor je kast vandaan hebt? (de 1e, met dat kant?)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat leuk!
    maar hoe kom je aan zoveel mooie oude behangen?
    ik kan die nergens vinden, in ieder geval niet bij de bouwmarkt, daar is alles met veel modernere print...
    liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dankjewel voor alle leuke reacties :)

    Even de vragen beantwoorden!



    Bij welke kringloopwinkel haal jij je spullen?

    Het goed (www.hetgoed.nl)

    Boulevard de Clichy
    Is goed, leuk idee!

    Mag ik trouwens vragen waar je die leuke gordijnen voor je kast vandaan hebt? (de 1e, met dat kant?)
    Die zijn van de Ikea.

    Maar hoe kom je aan zoveel mooie oude behangen?
    Ik heb één rol met behang (die met die bloementjes) die komt bij een behang winkel weg, geen idee meer welke winkel het was. De rest is allemaal papier, echt overal en nergens vandaan, als ik iets leuks zie neem ik het bijna altijd mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik vind je kamer echt héél mooi! Niet alleen omdat het over het algemeen ook wel mijn stijl is, maar het is ook echt heel gezellig gedaan! Dus ook de dingen die ik persoonlijk iets té vind (niet alles kan je stijl zijn;)) vind ik heel gezellig neergezet/opgehangen wat dan ook. Ik vind het ook echt geweldig dat je zoveel zelf (mooier) maakt. Je ideeën en alles, je inspireert mij echt! :D
    En waar heb je trouwens dat tafeltje tussen je bankje en je stoel zegmaar, vandaan? Ik vind die schuine muur juist leuk! Hij is inderdaad erg schuin, maar dat maakt het hele hoekje supergezellig! (Ik heb zelf ook veel schuine muren).
    Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel mooi, gezellig, huiselijk! En het lijkt me best moeilijk om dat te maken van een studentenkamer, maar het is je heel goed gelukt!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ge-wel-dig!
    Jeetje, Ben je ook ergens niet super goed in?
    websites bouwen, fotografen, huizen inrichten, ga maar door!
    Super!

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Dankjewel Marith, anoniem & Suzanne.

    & Suzanne het tafeltje is van Ikea €10 dacht ik :D

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat leuk trouwens dat je in zwolle woont, daar ga ik naar school!
    Maar ik woon in Hattem.
    Dat ligt tegen zwolle aan. Als je er bent zou ik eens naar het winkeltje de freules, of smederij wessels gaan! lijkt me echt iets voor jou!
    groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik had nog een vraagje..
    waar zijn die superlieve theedoek haakjes van?
    En waar heb je de kroonluchter gekocht?
    Nouja, het blijft mooi, hihi.

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  19. oh, en nog een vraagje =$.
    waar heb je die roosjes waar je waxinelichtjes in kunt doen (op dat witte tafeltje) gekocht? (aa)
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Linda, je het bevalt mij goed in Zwollywoon ;) Ik zal eens kijken naar die winkels!

    Suzanne Die theedoek haakjes heb ik ooit een keer bij de Intratuin gekocht en de kroonluchter is van de Xenos dacht ik. Roosjeswaxinelichtjes zijn van de Action :D




    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Dankjewel! Ik ga eens kijken in die winkels daar hebben ze veel leuke dingen. Intratuin kende ik nog niet, maar vast ook leuk haha. ;)
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  22. en hoe groot is jouw buikkastje trouwens? :$

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Suzanne
    Intratuin kende je niet? Ik dacht echt dat die wel in heel NL verspreid zou zitten!

    Mijn buikkastje is denk ik 60 cm hoog?

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Kwijl, Kwijl
    Ik ben echt héél erg jaloers op jou kamer!
    Ik ga die van mij ook opnieuw inrichten maar ik weet niet precies hoe.
    Wel heb ik ook ongeveer dezelfde stijl als jij.
    Heb je misschien nog ideeën voor me?
    Mijn kamer is best groot (5-5 meter)
    Maar 4 schuine muren:S

    Dankje:)
    En je site is super!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Dankjewel voor het beantwoorden van al m'n vragen! Ik ben namelijk ook nog steeds hard op zoek naar een buikkastje - echt al zó lang haha - en dat doe ik natuurlijk vooral tweedehands. Want in interieurzaken waar dingen nieuw zijn, zijn buikkastjes véél te duur voor mij... Dus vooral op marktplaats zoek ik veel. Alleen zijn de foto's daar vaak onduidelijk, dus kijk ik naar de maten (en als die er niet bijstaan, vraag ik het). Maarja, dankjewel dus!

    En nee, Intratuin ken ik niet, in de steden waar ik het meest kom zit die niet, dus toch maar een keer wat verder kijken!

    Liefs, Suzanne

    BeantwoordenVerwijderen
  26. oh wauw, de foto's heb je al geplaatst! Super mooi geworden!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Ik lees altijd alle reacties. Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik deze altijd in het blogartikel zelf. Ik probeer alle vragen binnen 2 a 3 dagen te beantwoorden :)

Liefs, Sharon