13 juni 2008

Ik hou van rommelmarkten.

Rommelmarkt is misschien wel een goede woord voor de dat soort markten. Je vind er ontzettend veel rommel, maar wie goed zoekt, zult vinden! En dat is ook zo. Ik ben een enorme snuierd! Ik hou ervan om over een enorme markt te lopen met ontzettend veel troep waar ik dan zo af en toe is heel leuks tussen vind, en dat lukt ook aardig goed altijd! Dus voor de mensen die denken nooit wat te kunnen vinden op een rommelmarkt heb ik één ding te zeggen ; 'zoeken'. Dat is echt het toverwoord! Mensen vragen mij wel eens, 'Waar haal jij al die tweedehands spullen vandaan?' Dan zegt ik 'Bij rommelmarkten, schuur/garage verkopen, kleine winkeltjes en kringloop/tweedehands winkels', waarop zij weer antwoorden, 'Ik vind daar bijna nooit wat'. Je moet gewoon zoeken, zoeken en nog eens zoeken. En vaak naar zulke markten en winkels toe gaan. Dan krijg je vanzelf de smaak te pakken en wil je alleen maar meer! En wat ik ook altijd leuk vind in een beetje handelen over de prijs bij markten en schuur/garage verkopen. Als de verkoper €4,- zegt, zeg jij gewoon €2,-, als hij zegt nee zeg jij €3,-! 50% kans dat hij ja zegt en als hij toch nee zegt, kijk jij of je toch €4,- ervoor over hebt om iets hetgeen te kopen en dan koop je het gewoon, want wie niet waagt, wie niet wint! Hier een paar dingen die ik tijdens koninginnenmarkt heb gevonden.

Een vraag aan jullie, hebben jullie al veel dingen gevonden op markten etc.?, & waar ben jij het trots of blij mee ?

Photobucket
De hele doos voor met de gevonden spullen!

Photobucket
Photobucket
Schattig schaaltje.
Photobucket
Photobucket
Ik hou van kant! €1,-.
Photobucket
Photobucket
Oude fotocamera, altijd leuk!
Photobucket
Onderzetters en een soort placemats van kurk.
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Ik hou van servies, van mijn moeder overgenomen denk ik!!



Photobucket

4 opmerkingen:

  1. Leuk! :)
    Ik heb alleen een barok kastje echt op de rommelmarkt gevonden, en 2 paar vintage laarzen daar ben ik alle drie wel het trotst op!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik vind zoveel leuks altijd maar heb vaak geen plek ervoor.. mijn koninginnedag was trouwens top dit jaar ;))

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben ook een echte snuffelaar wat rommelmarkten betreft, vind ook altijd wel mooie of "mooi te maken" dingen. Echt heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke spulletjes heb je gevonden.
    Ga ook graag naar een rommelmarkt en heb ook al veel leuke spulletjes gevonden.
    Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Ik lees altijd alle reacties. Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik deze altijd in het blogartikel zelf. Ik probeer alle vragen binnen 2 a 3 dagen te beantwoorden :)

Liefs, Sharon