13 juni 2008

Dromen onder de bomen

Ik vind het echt heerlijk om buiten te zitten, ik hou ook echt van , veranda´s, buiten ´huisjes´ om het zo maar even te noemen, hier ook een 'huisje' die je zelf kunt maken. Heerlijk om op een lekkere zomerdag een boekje of tijdschrift te lezen, of s´avonds kun je er lekker zitten met kaarsjes aan zonder last te hebben van de muggen/vliegen.
Oriëntaalse tent die je aan de onderste takken van een boom hangt? Je maakt ‘m zelf.













Image Hosted by ImageShack.us

1 opmerking:

  1. Hee! Wat een superleuk idee, als ik er tijd voor heb, ga ik aan de slag!
    Xx

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Ik lees altijd alle reacties. Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik deze altijd in het blogartikel zelf. Ik probeer alle vragen binnen 2 a 3 dagen te beantwoorden :)

Liefs, Sharon