28 juni 2008

Behang

Wij zijn thuis aan het verbouwen, een hele grote verbouwing, de keuken, wc, badkamer worden helemaal veranderd, echt van top tot teen. Verder worden de vloeren, behang, verf ook overal anders. Ik zal jullie wel een beetje op de hoogte houden.

We gingen laatst op pad om behang te zoeken voor mijn zusjes kamer en voor op de overloop. We hebben voor beiden hele leuke gevonden. Van mijn zusjes behang heb ik geen foto maar van het behang die op de overloop komt wel. Mijn moeder zocht iest opvallends, en dat is het zeker. Zie hier.


Ik vind het echt geweldig behang. Het is ook een beetje pip stijl. Kennen jullie dat al Pip Studio, als je het niet kent moet je zeker even naar www.pipstudio.nl gaan, echt geweldig.

Het behang was ook nog eens €5 per rol goedkoper dan in de winkel wat ook leuk is. We hebben het besteld op Behang wereld en erg leuke site met veel leuke en goedkopere (dan in de winkels) behang.

Verder hebben we ook roosjes behang besteld (zie hieronder voor een foto). Die we gaan gebruiken om dingen te versieren, bijvoorbeeld voor kasten.


Afbeeldingen : Behangwereld.


Image Hosted by ImageShack.us

9 opmerkingen:

  1. Echt heel mooi! Je moeder zal wel net zoveel interieur-talent hebben als jij ;). Komen er ook foto's van hoe het uiteindelijk geworden is? Ik hoop het! liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha, ik heb het ook van mijn moeder ´geleerd´, het is er met de pap lepel ingegooid haha.

    Maar er komen zeker foto´s van het eindresultaat!!

    Liefs, Sharon!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er mooi uit! Ik versier ook altijd dingen met behang, bv ook in fotolijstjes enzo. :)
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ooooh dat roosjes behang is geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Er is nu ook Pip Studio behang kijk eens op http://www.behangwereld.nl/?menu=category&categoryID=238897

    Met vriendelijke groet,

    Behangwereld.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi! Ik ga zeker vragen of ik pip behang op mijn kamer mag!

    en ik kijk uit naar foto's van het eindresultaat!
    x
    Martha.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw, is het al af?
    Krijgen we er dan foto's van te zien?

    Kan niet wachten!

    liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nee het is nog niet af.

    Inmiddels is de toilet & badkamer beneden wel af, en zijn ze nu bezig met de keuken, want die wil mijn moeder heel graag afhebben! De keuken word ook heel mooi :D

    Jullie krijgen zeker foto's te zien als er iets af is!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Linda v. Pijkerendinsdag, 30 juni, 2009

    beste Sharon,
    leuk zeg, dat behang! ik heb net zelf ook van dat roosjesbehang besteld, en ben benieuwd naar de foto's, of het mooi word als je er een hele muur van hebt enzo,
    succes met alles!

    Linda

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Ik lees altijd alle reacties. Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik deze altijd in het blogartikel zelf. Ik probeer alle vragen binnen 2 a 3 dagen te beantwoorden :)

Liefs, Sharon