17 mei 2008

Mugje van Meppel




Het Mugje van Meppel is een super leuk knus winkeltje, eigenlijk winkeltjes, ze hebben namelijk 2 winkeltjes die zo ongeveer tegen over elkaar staan, waar ze ontzettend leuke dingen verkopen. De winkeltjes zijn niet heel groot en staan daarom ook redelijk vol, maar het is echt leuk vol!


Op de site hebben ze ook een online shop! Om daar te komen ga je naar http://www.mugjevanmeppel.nl/ en dan klik je op webwinkel! De rest wijst zich vanzelf.

Hier een impressie van de winkel.

Dus als je in de buurt van Meppel woont of je rijdt er een keer langs, dan zou ik het zeker aanraden om een keer langs het
Mugje van Meppel te gaan!



Photobucket


Afbeeldingen : van de site Mugje van Meppel.

1 opmerking:

  1. Leuk! jammer dat ik niet zo vaak in Meppel kom, maar mijn oom en tante wonen er, dus mischien kom ik er nog eens. Ik woon zelf in Hattem, en daar hebben ze ook zo'n soort winkeltje! de freules heet het, heel leuk, ze hebben btw ook een website; www.defreules.nl
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Ik lees altijd alle reacties. Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik deze altijd in het blogartikel zelf. Ik probeer alle vragen binnen 2 a 3 dagen te beantwoorden :)

Liefs, Sharon