21 mei 2008

KAMER DEEL 3 / Voor & Na foto's

Nu deel 3 van ´mijn kamer´. Voor de mensen die het niet weten dat ik op kamers ben gegaan en die nog meer willen zien, die kunnen deze blogs nog even bekijken/lezen 1, Kamer deel 1 en Kamer deel 2. Veel kijk plezier ; )
Photobucket
Ik heb als basis (gebroken) wit gekozen. Omdat alles daar door ruimtelijker en lichter lijkt. Hieronder op de foto kun je zien dat het lichter lijkt doordat alles (gebroken) wit is geschilderd en door de witte kliklaminaat. Het hoekje was eerst ook donker wat komt door de donkere houten vloer en de schuinde wanden. Zelf ben ik iemand die van licht en ruimte houd en vind het er nu een stuk beter uitzien.
Als je goed kijkt zie je hieronder op de foto onder de verwarming buizen lopen, die erg lelijk waren. Verder zat er tussen de muur en de vloer op sommige plekken echt kieren van 5 cm. Mijn vader heeft een soort van 'bak' gemaakt die om de buizen heen is gemaakt (ik kan even niet op het juiste woord komen hoe je zon 'bak' nou noemt) waardoor alles er nu mooi en netjes uitziet.
'Uitzicht' vanuit het gangetje. Hier lijkt alles ook een stuk lichter en ruimtelijker!
Hier op de foto zie je het 'keukentje' zo noem ik het steeds omdat daar de koelkast, waterkoker, eten etc. allemaal staat. Op de rechter foto hieronder zie je het nadat alles één keer over was geschilderd. Daardoor ziet het er nog vlekkerig uit. Verder ligt er nog oud zeil in wat nu is vervangen voor tapijt. Het zeil wat er in lag zag er ook niet mooi meer uit, er zaten overal schuren in en bij de randen was het ook niet aansluitend met de muur waardoor er weer veel kieren waren.
LET OP : deze foto hoort horizontaal in plaats van verticaal, hierdoor kan je wat raar ernaar kijken (ik kon de foto niet horizontaal in beeld krijgen). Wat je ziet op de onderste foto is een deel van de vloer en muur! De houten vloer was echt in een super slechte staat en was aan vervanging toe. Nu ligt er de witte kliklaminaat van de Ikea. Omdat het kliklaminaat is kunnen we het er zo weer uithalen als ik hier wegga, dat is dus erg handig. Wat mijn vader nog vertelde toen hij met het leggen van de vloer bezig was, is dat het gewoon koud was doordat de vloer zo tochtte.

In Kamer deel 4 zien jullie het uiteindelijke resultaat! Ben benieuwd wat jullie er tot nu toe van vinden.
Photobucket

5 opmerkingen:

  1. Ik ben er wel over te spreken eigenlijk, je hebt een goed oog voor detail :) Ik zou zo met je willen ruilen hoor :) ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Begint mooi te worden Sharon! Ik ben heel benieuwd naar deel 4, wil je die er snel opplaatsen? Haha!
    Ik ben echt benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. HAAY!

    Waauuww wat een likje verf allemaal al wel niet kan doen ;)

    Ik vind op de foto's de ruimtes klein lijken.. Maar zal in het echt wel groter zijn!

    Ik ben benieuwd naar Deel4!
    Greeetz en veel plezier van je nieuwe kamers!

    x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lijkt goed! Wel jammer van die vloer & de tocht... Dat kon ook best mooi zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. WAUW!! echt heel gaaf geworden, kan niet wachten tot deel 4 :D
    ojaa; één vraagje, ik ben op zoek naar kant, maar heb geen flauw idee waar je dit kan kopen, weet jij dit? of iemand anders die op deze site komt? Bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Ik lees altijd alle reacties. Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik deze altijd in het blogartikel zelf. Ik probeer alle vragen binnen 2 a 3 dagen te beantwoorden :)

Liefs, Sharon