17 mei 2008

Ideeën uit de nieuwe Ariadne AT Home

De nieuwe Ariadne AT Home is weer in de bus gevallen. Altijd leuk als je thuis komt en de nieuwe Ariadne AT Home op je ligt te wachten. Ik vind persoonlijk de Ariadne een super blad. Het is vooral de stijl van het blad, het interieur, de meubels, de kleuren etc. die mij heel erg aanspreekt en de foto's die erin staat zijn ook mooi wat ook een heel belangrijk onderwerp voor een blad is. Wat mij echt helemaal super lijkt is om daar stage te gaan lopen, dus ik wil binnenkort even wat interieur foto's gaan maken in hoeverre dat gaat lukken, en dan mail ik ze wel met de vraag of ik daar stage kan lopen! Ik heb echt geen idee hoe het daar gaat, misschien hebben ze wel alleen maar freelancers, dan wordt het wat moeilijk maar.. wie niet waagt wie niet wint!

Hier een paar leuke dingen die ik uit de Ariadne heb gehaald.

Nummer. 6 . Juni . 2008.



Photobucket



Kunstenares Ellen van Toor. 'Een schilder maakt een werk vanuit verf', vertelt kunstenares Ellen van Toor. 'Ik maak eerder een kleurplaat, een tekening die ik invul'. En dat doet ze met verf, behang, muziekblad, veren, kant en voorwerpen die ze vindt op straat, de rommelmarkt en in haar inspiratiekoffers. (tekst : Ariadne AT Home) Hier een paar van haar schilderijen.

Schilderij : Hendrikje gekleed als Flora 80 x 60 cm

Schilderij : Tulp 20 x 50 cm
Schilderij : Waterkant 50 x 150 cm

Schilderij : Hendrikje gekleed als Flora 1 . 80 x 60 cm

Ellen van Toor heeft ook een site die je kunt bewonderen op

www.ellenvantoor.nl.


Photobucket



Atelier Groot Essen. Je kunt er terecht voor brocante artikelen maar ook voor op maat gemaakte landelijke keukens en badkamermeubelen. Hier de link naar de pagina met een gedeelte van de brocante artikelen die ze in de oude koeienstal verkopen. Altijd leuk om naar te kijken en als je er in de buurt woont natuurlijk super om er heen te gaan.


Photobucket



En natuurlijk niet vergeten de rubriek 'Ideeën gids'. Met altijd leuke ideeën! (Klik op de titel om naar de beschrijving te gaan)


Idee 1 Planken als schilderijen

Idee 2 XXL Kussens
Idee 3 Kussen, met een doorlopend motief




Photobucket

1 opmerking:

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Ik lees altijd alle reacties. Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik deze altijd in het blogartikel zelf. Ik probeer alle vragen binnen 2 a 3 dagen te beantwoorden :)

Liefs, Sharon