20 april 2008

Zit bij de top 10 bij RedBull 5 pics.


Jaaa, ik kreeg eind vorige week een mailtje van Tess van RedBull 5 pics. Ik herkende haar naam dus niet maar bij onderwerp stond heel groot WINNAAR MASTERCLASS REDBULL5PICS dus ik drukte direct op het mailtje. Was ineens vet zenuwachtig. Maar ik zat dus bij de top 10 van RedBull 5 pics en ik krijg aanstaande vrijdag een masterclass van Tom van Heel. Een fotograaf die heel goed is in het laten bevriezen van het beeld en licht. Zijn werk kun je hier op deze website bekijken. Hij heeft onder andere foto's gemaakt voor Nike, Adidas en Huge Boss. Ik moet vrijdag om 19.30 in Foam fotografie museum zijn. Ben echt heel benieuwd maar heb er heel veel zin in.

Vandaag kreeg ik weer een mailtje van Tess met nog iets leuks. RedBull 5 pics werkt met dit evenement samen met producent
Karma. En ik ben samen moet nog 3 andere mensen uitgekozen omdat ze ons werk hun inspireert om volgens mij een soort van filmpje te maken voor MTV. Ik weet zelf ook nog niet precies wat we moeten gaan doen daar krijg ik morgen waarschijnlijk bericht van maar ik vind het nu al leuk haha. Nu moet ik vrijdag in plaats van 19.30 om 16.00 in het Foam fotografie museum. Ik hoop dat ik snel krijg te horen wat we moeten doen en wat ze gaan maken, maar ik vind het echt super al die dingen! En ook nog eens voor MTV!


Ik hou jullie op de hoogte!


Photobucket

3 opmerkingen:

  1. Wauw Sharon, Gefeliciteerd! Het is je zeker gegunt! Ik kan niet wachten tot je filmpje op MTV te zien is! En natuurlijk heel veel plezier gewenst met de masterclass!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met het winnen van de masterclass van Tom van Heel en veel succes met het filmpje voor MTV.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jij gaat het helemaal maken! Proficiat en succes!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Ik lees altijd alle reacties. Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik deze altijd in het blogartikel zelf. Ik probeer alle vragen binnen 2 a 3 dagen te beantwoorden :)

Liefs, Sharon