3 april 2008

Stemmen?

Ik heb een vraagje, ik doe mee aan een wedstrijd van Red Bull, namelijk Red Bull 5pics. Ik wil vragen of jullie op mij willen stemmen via deze link (KLIK).

Dit kun je winnen
De beste serie wint een expositie ergens in Nederland.
&
De beste 10 series winnen een Masterclass in Foam_Fotografiemuseum Amsterdam van Topfotograaf Tom van Heel én kan zijn/haar fotoserie terugzien in Foam.

Dus willen jullie op mijn stemmen?



Photobucket

P.S Als het niet lukt met de link moet je naar www.redbull5pics.nl en dan op de serie van Sharon Vos.

1 opmerking:

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Ik lees altijd alle reacties. Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik deze altijd in het blogartikel zelf. Ik probeer alle vragen binnen 2 a 3 dagen te beantwoorden :)

Liefs, Sharon