20 april 2008

KAMER DEEL 2 / foto's originele staat

Nu jullie mijn inspiratie box hebben gezien voor mijn kamer in Zwolle laat ik jullie nu de foto´s zien van de kamer hoe die eruit zag voor de ´verbouwing´. De kamer was erg slordig geschilderd en de kleuren waren ook vreselijk, maar gelukkig kan ik daar erg makkelijk doorheen kijken. Ik zag het al helemaal voor mij hoe de kamer eruit zou komen te zien. De kamer (zoals je ook ziet op de foto's) komt er donker en klein over, maar doordat ik nu alles wit/gebroken wit heb geverfd, lijkt het een stuk ruimer en frisser.


Hier nog even de plattegrond, zodat je een beetje een beeld kunt vormen.
Photobucket


De deur die je recht op de foto ziet is de deur naar de gang/trap. Zoals je ziet is er een redelijk schuine muur. Maar door de (donkere) kleuren lijkt het nog schuiner.


Dit zie je als je mijn kamer in komt. Misschien zie je het op deze foto, maar de vloer was echt een ramp.
Detail foto
Dezelfde deel van de kamer als de vorige 2 foto's maar dan vanuit een andere hoek gefotografeerd. Hier heb ik dus een mooi hoekje waar de bank/tv etc. komt te staan
Dit is gefotografeerd vanuit het gangetje.
Dit is de 'tweede' kamer. Allemaal rechte muren en een mooi grote raam waar erg veel licht uit komt. Daar ben ik heel blij mee. Want ik vind licht een belangrijk item bij het inrichten/interieur.
In hetzelfde kamertje maar dan gefotografeerd met de rug naar het raam. De wasbak is erg handig. Hoef ik niet steeds naar beneden te lopen aangezien ik op de 2de etage zit ;)
Zoals je hier ook ziet is de vloer echt erg. Ik vond de wel erg mooi, lekker oud en versleten. Maar er zaten gewoon kieren van 3cm in en dan keek je na 30cm op de plafond van de 1ste etage. En het tochte ook enorm.

In deel 3 krijg je foto's te zien waar alles geverfd is en de nieuwe vloer erin zit.



Photobucket

3 opmerkingen:

  1. Daar valt echt wel iets gezelligs van te maken! Succes! & Ik ben benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De vloer lijkt wel leuk, maar het lijkt me niks om er doorheen te kunnen kijken! Ik ben heel benieuwd hoe jij het hebt opgeknapt!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Ik lees altijd alle reacties. Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik deze altijd in het blogartikel zelf. Ik probeer alle vragen binnen 2 a 3 dagen te beantwoorden :)

Liefs, Sharon