10 april 2008

KAMER DEEL 1 Inspiratie box

Zoals sommigen van jullie misschien wel weten is dat ik op Kamers ga in Zwolle. Zie hier de blog. Inmiddels zit ik er 2 weken, het is wel raar omdat je echt alleen bent. Aangezien ik echt een familie mens ben moest ik daar erg aan wennen!

Ik vertelden jullie in de blog dat ik mijn kamer van begin tot het eind van de ´verbouwing´ wou laten zien hier op mijn blog. Dat ga vanaf nu gebeuren. Ik heb het erg druk geweest en daardoor kon ik het niet tijdens de maak van mijn kamer in Zwolle doen.

Maar hier is dus
deel 1

Hier is mijn inspiratie box die ik voor mijn kamer in Zwolle heb gemaakt. Ik wou mij houden aan de kleuren en het sfeertje.


In het volgende deel zien jullie hoe de kamer was in oude staat. Dus toen alles nog niet geverfd etc. was.


Photobucket

2 opmerkingen:

  1. Erg romantisch en meisjesachtig, heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg leuk.. vond je kamer thuis ook erg mooi dus dit wordt vast ook erg mooi ^_^, ben benieuwd na het eindresultaat! xx

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Ik lees altijd alle reacties. Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik deze altijd in het blogartikel zelf. Ik probeer alle vragen binnen 2 a 3 dagen te beantwoorden :)

Liefs, Sharon