21 april 2008

Ik heb mijn camera!!!!

Allereerst sorry dat ik al een tijd geen blogs meer had geschreven. Alles was druk, liep door elkaar, werken etc. haha maar nu is alles weer rustig ;)
Maar, ik heb hem ontvangen, mijn Canon 400D. Al een poosje geleden, ik denk dat het toen 29 april was. Ik kwam thuis van het werk (mijn tweede dag bij mijn nieuwe bijbaantje) en daar stond een grote doos met de naam Sharon Vos van Shopsunshine. Oeh was was ik blij haha, direct open gemaakt en alles zag er goed uit en netjes, alles was stevig verpakt, alle artikelen zaten erin! Ik zal zodra ik tijd heb alles even goed op de foto zetten en een nieuwe blog erover schrijven met alles er op en eraan voor de mensen die misschien ook bij Shop sunshine willen gaan bestellen.
Ik heb natuurlijk al wat foto's gemaakt, die zal ik bij de volgende blog erbij zetten.
Binnenkort komt de volgende blog met meer over de Canon 400D en natuurlijk foto's!


Photobucket

3 opmerkingen:

  1. GEFELI MET JE CAMARA! =D
    ben benieuwd naar je foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met je nieuwe camera....ooit wil ik er ook nog zo een.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heej moest je eigenlijk nog kosten ofzo betalen?voor invoer etc?

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Ik lees altijd alle reacties. Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik deze altijd in het blogartikel zelf. Ik probeer alle vragen binnen 2 a 3 dagen te beantwoorden :)

Liefs, Sharon