23 maart 2008

Wat willen jullie graag zien op mijn blog?



Photobucket

4 opmerkingen:

  1. Misschien iets over hoe je foto's leuk kan bewerken ofzo, of hoe je op een originele manier foto's kan maken? Werk van (on)bekende fotografen is misschien ook wel leuk. Ik vind in ieder geval dat ja al een hele leuke en creatieve site hebt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoe kun je bijv. iemand of iets op een foto 'scherp' op de foto krijgen, en de rest van de foto wat vager laten? Ik weet niet of je begrijpt wat ik bedoel en of je zo kunt fotograferen.. En verder hoe je mooie foto's kunt maken met een 'gewone' camera (ik heb zelf bijv. een Sony Cybershot).

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb best vaak problemen met overbelichting bij foto's! En ja, wat de andere mensen al zeiden, hoe je leuke foto's kan maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het bewerken van foto's en mss iets met belichting/potretfotograferen fzo ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Ik lees altijd alle reacties. Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik deze altijd in het blogartikel zelf. Ik probeer alle vragen binnen 2 a 3 dagen te beantwoorden :)

Liefs, Sharon