7 maart 2008

IK GA OP KAMERS!

Het is enorm snel gegaan maar ik ga op kamers in Zwolle! YEAH Ik reis ongeveer 4 uur op een dag en daar wordt ik redelijk moe van ;) Nu zei mijn beste vriendin dat er bij haar in het huis misschien iemand weg ging, dus ik heb woensdag naar de makelaar gebeld die erover gaat en die zeiden dat ik net optijd belde want er was die volgende dag (gisteren dus) een bezichteging! Daar wou ik natuurlijk graag heen en de volgende dag om kwart voor 11 hadden mijn moeder en ik een afspraak. We hadden de kamer bekeken en het zag er heel leuk uit. Het is wel in een wat oude staat maar er je kunt er zeker wat leuks van maken.

De kamer bestaat uit 2 kamers en is in totaal ongeveer 20 vierkante meter. Zeker niet weinig! Het is een zolderkamer dus ik heb wel een schuinewand maar dat vind ik niet vervelend. En wat ook helemaal leuk is dat ik bij mijn beste vriendin in huis zit, als ik mijn deur los doe en een grote pas naar voren zet sta ik al in haar kamer. We zijn dus overbuurvrouwen :P We hebben tijdens de bezichteging met de mevrouw die ons had geholpen gepraat en gezegt dat ik erg veel belangstelling heb in de kamer! Dezelfde dag werd ik gebeld dat ik de kamer heb! Ik ga er 15 maart al in! Dat is volgende week zaterdagal! Natuurlijk moeten we eerst verven etc. maar we gaan vragen of we de sleutel misschien eerder kunnen krijgen zodat we al eerder kunnen verven en dat soort dingen zodat ik er 15 maart al in kan blijven slapen! Ik heb even een plattegrondje gemaakt zodat jullie een beetje een beeld kunnen vormen bij het verhaal ;) , zie hier.
Photobucket

Gisteren zijn we direct al naar de Ikea gegaan, ik had allerlei dingen in mijn hoofd met wat ik wou gaan kopen voor mijn kamertje haha. Ik was alles al helemaal aan het inrichten. Deze dingen heb ik o.a gekocht : borden, kommen, glazen, pollepels :P, scharen, afsluit dingentjes om zakjes aftesluiten, opscheplepes, bestek, houten snijplankjes, klein pannetje, badkamersetje,
Ik heb 2 plaids gekocht die jullie eerder op mijn blog hebben zien staan, en ook nog weer 2 kussens met kussensloop, er was heel veel uitverkoop en daarbij heb ik een dekbed gekocht voor €2.50 en een dekbedovertrek (overtrek is hetzelfde als de kussensloopjes) voor €1.00 die ik als kleed wil gaan gebruiken op mijn bankje voor s'avonds. Een vloerkleedje die waarschijnlijk naast mijn bed komt.

Hier wat foto's met dingen die ik heb van de
Ikea.

Dekbed voor €1
Maar €0.39 per stuk.
Een setje met badkamer artikelen



Ik wil doormiddel van deze punten mijn kamer in Zwolle gaan inrichten. En de stappen wil ik allemaal hier op de blog laten zien. Ik wil ook zo veel mogelijk processen van het begin tot het eind van mijn kamertje waar jullie iest aan hebben laten zien.


Photobucket

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Ik lees altijd alle reacties. Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik deze altijd in het blogartikel zelf. Ik probeer alle vragen binnen 2 a 3 dagen te beantwoorden :)

Liefs, Sharon