16 februari 2008

Mooie zinnen & quote boekje

Photobucket


Ik hou van mooie zinnen, qoutes & teksten. Dus heb ik een boekje gemaakt met mooie zinnen, qoutes & teksten. Ik heb een mooi blanco boekje gekocht (Ikea) waar ik op elk bladzijde één zin, qoute of tekst opschrijf of plak, want soms zitten er in tijdschriften ook mooie zinnen die knip ik dan uit en plak het erbij in. Omdat het een beetje saai is als er alleen maar zinnen, qoutes & teksten in staan doe ik ongeveer om de 10 pagina's een mooi plaatje.

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket

Wat heb je nodig?
Mooie zinnen, qoutes & teksten
Eventueel plaatjes/foto's
Blanco boekje
Mooie plaatjes / foto's
Lijm, pen, schaar

Verzamel mooie zinnen, qoutes & teksten via internet en tijdschriften. Zoek de mooiste zinnen, qoutes & teksten uit en schrijf die in het blanco boekje. Als je wat in tijdschriten hebt gevonden, kun je die uitknippen en erin plakken, dat maakt het wat leuk om in het boekje te kijken. Voor de afwisseling kun je ook om de 5 bladzijdes een mooi plaatje of een foto.



Photobucket

2 opmerkingen:

  1. unknowN & liFe, niet live ;)
    verder wel een leuke website!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja ik zag het van live :P
    Dat van unknown had ik al verbeterd.

    Liefs, Sharon

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Ik lees altijd alle reacties. Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik deze altijd in het blogartikel zelf. Ik probeer alle vragen binnen 2 a 3 dagen te beantwoorden :)

Liefs, Sharon