26 februari 2008

Mijn visitekaartjes.

Ik heb visitekaartjes laten maken. Ik vinds het zelf belangrijk als beginnend fotograaf, ik hoop echt dat ik later kan werken als fotograaf, dat ik mij goed kan verkopen, promoten etc. Ik vind het ook belangrijk dat alles er netjes uitziet, vooral in het begin van je toekomst.

Ik heb het besteld op vistaprint. Daar kun je gewoon zonder bedrijf producten bestellen, vaak heb je op zulk soort site's dat je alleen kunt bestellen als je een bedrijf hebt, op vistaprint dus niet. En erg handige site vind ik zelf en erg goedkoop, vooral als je je aanmeld op de nieuwsbrief, dan krijg je erg vaak mailtjes met producten die ze een paar dagen gratis doen. Weet wel dat hoe meer je doet hoe meer verzendkosten, maar dan is het nog steeds erg goedkoop.


Op de achterkant staat Sharon Vos Fotografie in hetzelfde lettertype als op de voorkant en daaronder mijn adres en daar weer onder mijn site & email. Wat vinden jullie ervan?





Photobucket

6 opmerkingen:

  1. Mooi! Romantische stijl:) past goed bij je foto's én je interieur.

    Ik heb zelf een andere stijl, dus ik zou persoonlijk andere kleuren etc. kiezen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wow echt mooie kaartjes! Goed idee!
    Ik vind jouw stijl echt geweldig:D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw! echt mooi!
    maar had je nu niet al weer een nieuw adres, in zwolle?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. waaauw, het ziet er echt super professioneel uit! dat lettertype is ook mooi, herkenbaar, dan weet je meteen dat het van jou is. :) ik vind het ook een hele mooie stijl, super!
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel erg mooi en 100% jou! :-) En jaaaa, VisaPrint is super, daar heb ik zelf ook veel spulletjes van <3

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Ik lees altijd alle reacties. Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik deze altijd in het blogartikel zelf. Ik probeer alle vragen binnen 2 a 3 dagen te beantwoorden :)

Liefs, Sharon