7 februari 2008

Ikea

Ikea, altijd leuk en natuurlijk goedkoop. Ik hou van goedkoop, ik ben echt een koopjesjager. Met goedkope dingen kun je net zoveel bereiken als duurdere dingen. Als je een nieuwe kamer krijgt of je gaat je kamer opnieuw inrichten, ga dan naar de Ikea. Je hebt er altijd leuke dingen, je kunt er inspiratie op doen en alle heel veel dingen hebben een zeer mooi prijsje. Je vind er allerlei dingen, je kunt er je hele huis van top tot teen met Ikea inrichten. Nu ben ik gisteren naar Ikea geweest, en ik heb weer leuke dingen gezien. Ik heb het volgende gekocht en wil het gelijk als tip aan jullie geven.



Je hebt er hele mooi plaids (zie foto) voor maar €1.75. Ik heb de plaid zelf in het wit gekocht, maar je hebt er ook groen, zwart, rood & blauw.
Photobucket

Ik heb gek op kussen, ze versieren je bed en je zithoekje (als je die hebt) altijd heel leuk. Om een beetje een leuke effect te krijgen heb je wel een aantal kussens nodig, maar daar geef je natuurlijk niet veel geld aan uit, tenminste ik niet ;) Ik heb sinds dit weekend een 2 a 3 persoons bankje op mijn kamer staat, een heerlijk plekje, maar zonder kussens is het heel saai dus ik de Ikea kwam ik het volgende tegen :
Photobucket
Kussens 50 bij 50cm €1.99
100% katoenen kussenslopen 50 bij 60cm €0.49 (geen geld)

De kussenslopen passen dan niet perfect om de kussen heen omdat de kussen 50 bij 50 is, maar dat is totaal niet storend.



Photobucket

2 opmerkingen:

  1. Ik heb die plaid, ook wit.
    Ik heb hem meestal op mijn bed liggen met 3 kussens. 2 hoezen van ikea en 1 van de Action.
    Het geheel heeft mij zeker niet veel geld gekost!
    Eerst had ik ook zo'n zitzak en daar lag dan die deken overheen en die kussen met nog een huge knuffel ooit bij de C&A gekocht voor weinig geld.
    Wat trouwens ook leuk is, een kussenhoes van de IKEA met ruches aan de zijkanten. Die heb ik naast me hoofdkussen liggen.
    Lieke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk Lieke! Ik vind het ook
    altijd leuk om met dingen die weinig
    geld kosten en leuks te maken waar
    je uiteindelijk niet ziet dat het
    heel goedkoop was :)


    xx

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Ik lees altijd alle reacties. Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik deze altijd in het blogartikel zelf. Ik probeer alle vragen binnen 2 a 3 dagen te beantwoorden :)

Liefs, Sharon