21 februari 2008

Ik sta in de ELLEgirl.

Omdat ELLEgirl 5 jaar bestaat was er een wedstijd [eind 2007] waarbij je zelf 5 pagina's moest maken voor ELLEgirl. Je mocht zelf weten wat je met de 5 pagina's wou doen. Of je het op de computer of met pen en papier wou maken, wat er op kwam te staan mocht je ook zelf weten. Ik vond het een erg leuke opdracht en heb ook meegedaan! En ik was één van de vijf gelukkigen die hadden gewonnen YEAH. Ik sta in ELLEgirl maart/april 2008, die ligt nu in de winkel en ik sta op blz. 34. Er staat ook een foto van mij bij het voorwoord.

De pagina's die ik heb gemaakt zie je hieronder. Ik heb ze uitgeprint en leuk 'aangekleed', daarna had ik een envelop gemaakt van mijn behangpapier en op de post gedaan. Ongeveer een week later hoorde ik dat ik één van de gelukkigen was!

Hier zie je mijn pagina in ELLEgirl. Klik hier om de pagina vergroot te zien. Ik krijg de pagina niet beter geupload. Iemand een ander idee waar de pagina goed & duidelijk kan uploaden?



Photobucket

4 opmerkingen:

  1. Hey Sharon!

    Mijn complimenten over je prachtige website en je geweldige intereurideetjes! Ik ben helemaal weg van je stijltje, en dat is ook de reden dat ik op mijn weblog (deluxxx.web-log.nl) een berichtje over je website heb geschreven. Hope u don't mind!

    Love,
    Noëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jij had zeker weten de leukste pagina!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hée,
    Onder het kopje modelesjes staat een site. Ik denk dat er staat www.fashion-erd.com maar die site bestaat niet. Is dit de goede site??
    Valerie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey Valerie!

    Er staat www.fashion-era.com. De a
    lijkt alleen een beetje op een d haha.

    Liefs, Sharon!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Ik lees altijd alle reacties. Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik deze altijd in het blogartikel zelf. Ik probeer alle vragen binnen 2 a 3 dagen te beantwoorden :)

Liefs, Sharon