7 februari 2008

Cath Kidston [catalogus]

Cath Kidston is bekend om de vintage geïnspireerde prints op al haar producten, van keukenaccessoires tot kleding en linnengoed tot servies. Helaas zit Cath Kidston in het buitenland maar wij kunnen gelukkig wel meegenieten via de catalogus, daarvoor kun je je hier aanmelden. Ik vind de catalogus altijd erg inspirerend en het is ook altijd leuk vormgegeven. Je kunt je gewoon aanmelden, dan krijg de de catalogusen van Cath Kidston thuis gestuurd en verder heb je geen verplichtingen of iets, het is geheel gratis.

Photobucket
Hier een aantal links waar je Cath Kidston kunt bestellen.
http://www.rosablu.nl/

Boeken bij bol.com

Meer kan ik helaas niet vinden.


Photobucket

8 opmerkingen:

  1. Leuke blog.
    Heb me aangemeld voor die catalogus. Niet dat ik nu beter weet wat het precies is.. :S
    Zal wel goed zitten, toch ;)
    Lieke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dankjewel!

    Ja komt goed, dan krijg je per post
    de catalogusen toegestuurd, verder niks :)



    Liefs, Sharo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. kosten die catalogusen ook wat dan??

    x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Sharon, eigenlijk uit louter toeval ben ik bij jou terecht gekomen. Ik zocht nl. via Google op 'oudroze kussens' (waar ik naar op zoek ben by the way). Tussen alle mogelijke Google-info zag ik ook jouw link staan. Geweldige inspiratie-blog heb je! Cath Kidston-producten zijn wellicht nog in andere webwinkels en gewone winkels in Nederland te vinden. Het Franse postorderbedrijf 'La Redoute' (www.laredoute.be) verkoopt ook beddegoed van haar. Op www.webwinkeltjes.pimpstart.nl staat in elk geval een hele lijst van mogelijkheden. Succes met je blog enne... papier-ideetjes zijn altijd meer dan welkom! (ps. misschien ook wel goed om de bronnen van je foto's te vermelden bij de foto's zelf (o.a. www.yvestown.com, Sia, Zara Home e.a.) Dank voor alle leuke tips en groetjes, Marjolijn

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik heb me er ook voor aangemeld, bedankt voor de tip! alleen kost het ook geen verzendkosten ofzo?
    liefs Suzanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Voor Suzanne,

    Nee helemaal niks, geen verzendkosten, niks :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Okee dankjewel. :D Super dat dat kan, anders vonden m'n ouders het ook vast niet goed haha.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Ik lees altijd alle reacties. Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik deze altijd in het blogartikel zelf. Ik probeer alle vragen binnen 2 a 3 dagen te beantwoorden :)

Liefs, Sharon