11 februari 2008

Action kastpapier?

Ik weet niet of het in het echt ook leuk is, ik zag het via http://www.action.nl/, het gaat op de rol met de bloemen opdruk, maar op de foto ziet het er schattig uit. Het is van Action, een erg leuke goedkope winkel vind ik zelf. Je kunt het gebruiken om bijvoorbeeld de buitenkant of binnenkant van een ladekastje te versieren of anderen kasten, om je laptop een leuk voorkantje te geven, je kunt je schrift, map of notitieblok ermee versieren, je kunt het op de tafel plakken als tafelkleed, je kunt er van alles mee.
Photobucket




Photobucket

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Ik lees altijd alle reacties. Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik deze altijd in het blogartikel zelf. Ik probeer alle vragen binnen 2 a 3 dagen te beantwoorden :)

Liefs, Sharon