24 januari 2008

Wie is Sharon?

DROOM Ik ben iemand die graag droomt, droomt over de toekomst, over haalbare dingen, over onhaalbare dingen. Ik zou niet kunnen leven zonder dromen. Mijn dromen zorgen voor inspiratie. Voor mijn leven. Door te dromenzie ik foto's. Als ik naar buiten kijk zie ik foto's, zo zie ik de hele wereld. Ik voel foto's, ik stop mijn gevoel erin.En dat is wat ik wil doen, nu en altijd.

WIE IS SHARON Mijn naam is Sharon een 18 jarige student fotografie & vormgeving. Sinds 2005 ben ik mij echt gaan verdiepen in fotografie. Ik wilde niet gewoon een foto maken, maar echt iets op de foto zetten,ik wou meer dan alleen maar een fotootje. Daarom volg ik nu een fotografie & vormgeving opleiding.

SFEER Ik hou van simpel, pure, niet te ingewikkelde foto's. Niet zoveelpoespas. Duidelijkheid dat zie je toch vaak terug in mijn foto's. Maardat wil niet zeggen dat ik alleen dat soort foto's maak. Ik ben voor allesin. Toch heb ik qua sferen over het algemeen twee verschillendekanten. Ik hou van romantische en dromerige sferen maar ook vanduistere, mysterieuze en een beetje spookachtige sferen. Hetromantische zie je weer terug in mijn interieur, ouderwets, wit, pastel,rozen, vintage, barok. Ik denk dat ik de donkere kant mooi vind doordat het mysterieus is. Het is geheimzinnig, spookachtig met donkere kleuren. Maar ik maak foto's in allerlei sferen. Zie mijn portfolio en oordeel zelf : )

CREATIEF Ik ben altijd al creatief geweest. Ik was en ben nog steeds altijd aan het plakken en knippen, interieur boekjes maken, fotografie boekjes, mode boekjes, inspiratie boekjes, noem het maar op. Ik ben altijd op zoek naar inspiratie. Creatief zijn is mijn passie, mijn leven. Ik heb veel geleerd via internet overfotografie en meer dingen. En ik wil nog veel meer leren.



Photobucket

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Ik lees altijd alle reacties. Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik deze altijd in het blogartikel zelf. Ik probeer alle vragen binnen 2 a 3 dagen te beantwoorden :)

Liefs, Sharon