24 januari 2008

Papier met vintage look

Photobucket

Wil je van dat papier wat ouderwets lijkt, dat crème, licht bruin kleurige papier? Dan kun je zelf aan de slag. Hier vind je hoe het moet!


Wat heb je nodig?
Theezakjes
Heet of kokend water
Kopje of kom
Vellen papier

Leg het papier wat je wilt gaan bewerken naast elkaar. Je kunt het beste bij het aanrecht werken i.v.m. smeren. Pak heet of kokend water en doe het in een kopje of kom. Dip een theezakje in het water tot het water bruin kleurt, laat het theezakje even uit druppelen en verf als ware het papier met het theezakje in. Als de kleur minder word, dip je weer even opnieuw in het hete water.



Photobucket

3 opmerkingen:

  1. Zo heb ik een keer een krant uit 1900 voor school gemaakt. Was wel degene met het hoogste cijfer.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. cool! ga ik doen met dierbare/speciale brieven!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Anoniem
    Go girl!

    Ozge
    Dat is inderdaad mooi :) Maakt het nog net wat persoonlijker!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Ik lees altijd alle reacties. Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik deze altijd in het blogartikel zelf. Ik probeer alle vragen binnen 2 a 3 dagen te beantwoorden :)

Liefs, Sharon