30 januari 2008

Kamer (opnieuw) inrichten

Wil je je kamer opnieuw inrichten of krijg je helemaal een nieuwe kamer? Dan is het handig om een beetje voorbereid te zijn met hoe en wat je wil met je kamer. Daarom hier wat tips.

  • Collage / Moodboard
  • Inspiratie boek(je)
  • Kleuren selectie
  • Wat wil je in de kamer?

Collage / Moodboard Je kunt een collage of moodboard gaan maken om de sfeer te laten zien die jij graag wilt op je kamer. Daarvoor kun je plaatjes, kant, foto's, behang, stof echt van alles voor gebruiken. Over het maken van een collage / moodboard ga ik later nog verder op in.
Inspiratie boek(je) Je kunt in inspiratie boek(je) gaan maken. Zelf heb ik voor meerdere dingen een inspiratie boek op A4 grote, die laat ik binnenkort nog wel zien, dan kunnen jullie er misschien dingen uithalen.
Kleuren selectie Je hebt vast meerder kleuren die je leuk vind, maak daarom een kleuren selectie, met de kleuren die je heel graag wilt gebruiken op je kamer, denk er wel even over na als je een 'tijdloze' kleur wil kiezen of niet?
Wat wil je in de kamer? Heb je iets wat je heel graag in je kamer wilt? Bijvoorbeeld een werkplek of mini ateliertje omdat je graag creatief bezig bent? Of lees je graag en wil je een leeshoekje maken? Kijk of je met hetgeen wat jij graag doet ook iets kunt doen in je kamer!
Heb je nog vragen, dan mag je altijd mailen.

Photobucket

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Ik lees altijd alle reacties. Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik deze altijd in het blogartikel zelf. Ik probeer alle vragen binnen 2 a 3 dagen te beantwoorden :)

Liefs, Sharon